Regulamin

  1. Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest wniesienie opłaty uczestnika w wysokości:
    • dla przedstawicieli grupy docelowej – cena regularna 1399 zł + VAT (ze zgodą na udostępnienie kontaktu partnerom wydarzenia)
    • dla przedstawicieli grupy docelowej – cena regularna 1699 zł + VAT (bez zgody na udostępnienie kontaktu partnerom wydarzenia)
    • dla przedstawicieli firm, oferujących produkty i usługi dla logistyki i produkcji – cena regularna 3099zł + VAT/osobę (ze zgodą na udostępnienie kontaktu partnerom wydarzenia)
    • dla przedstawicieli firm, oferujących produkty i usługi dla logistyki i produkcji – cena regularna 3399zł + VAT/osobę (bez zgody na udostępnienie kontaktu partnerom wydarzenia)
  2. Płatność na podstawie faktury proforma wystawionej po otrzymaniu zgłoszenia od uczestnika.
  3. Opłata obejmuje:
    • udział stacjonarny w Kongresie PolMaintenance w dniach 20-21 czerwca 2023 r. w hotelu Ibis Styles we Wrocławiu
    • networking
    • przerwy kawowe oraz lunch
    • materiały szkoleniowe
    • imienny certyfikat udziału w wydarzeniu
    • gwarancje najlepszych i pełnych prelekcji szkoleniowych prowadzonych zarówno przez doświadczonych prelegentów, jak i praktyków
  4. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3–4 osoby – organizator udzieli 10% rabatu,
    • 5 osób – organizator udzieli 15% rabatu,
    • powyżej 5 osób – możliwa jest negocjacja ceny uczestnictwa.
      Więcej informacji pod numerem telefonu: 534 598 738 lub ewa.przybysz@forum-media.pl
  5. W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 7 czerwca 2023 r. uczestnik nie poniesie żadnych kosztów. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału 7 czerwca 2023 r., a nie wezmą udziału w wydarzeniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury.
    Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w wydarzeniu.
  6. Składając zamówienie na wydarzenie po terminie możliwej rezygnacji i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za wydarzenie w pełnej wysokości.
  7. Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować Organizatora wydarzenia).
  8. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania wydarzenia kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty wydarzenia.
  9. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze proforma.
  10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie wydarzenia.
  11. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT oraz upoważnia spółkę Forum Media Polska do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu.